Ako nakupovať

Objednanie tovaru v internetovom obchode NajKoberce.sk je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo VYHĽADÁVAŤ.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v menu ľavej časti stránky kategóriu, v ktorej by sa mal výrobok nachádzať. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem..

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
    • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ DO KOŠÍKA.
    • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ V NÁKUPE, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ DO KOŠÍKA..

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov  prípadne výrobok celkom z košíka vymazať.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ  K OBJEDNANIU.

Zvoľte si Registráciu,Prihlásenie (ak už máte vytvorený účet) alebo rýchly nákup.

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našom odbernom mieste na Priemyselnej ulici 1084 v Námestove (Kúpeľňové štúdio Rasub)  alebo si ho môžete nechať doručiť kuriérom spoločnosti DPD.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku alebo platbou vopred na účet.

Doručovacie údaje:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
    • Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali stačí sa len  prihlásiť. Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako uživateľské meno a svoje heslo a kliknete na „PRIHLÁSIŤ“. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Zabudli ste heslo?. Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „OBNOVIŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
    • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem tovar doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
    • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
    • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
    • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „PLATBA ...

Zhrnutie objednávky:

  • Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
  • Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť k doručovacej adrese“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Potvrdiť Objednávku“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

 

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku.Tu si u nás skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.